Escape from reality

Nov 16, 2011

MRSM .

Macam yang aku bagitau semua orang, ill be sitting on an interview to enter the MRSM. The interview session will be held at MRSM Terengganu. Which i have to go there by bus, or by flight. And thats a problem to me. No its not. Go there ALONE is really a big problem to me.

Daa, i takut nak pergi sorang -.-"

So why dont, i tak pegi je? Okay je kan? Nak ikut fasa kerugian memang tak pergi lagi okay dari pergi. Meh check. Kalau aku pergi, tiket flight dah bakar duit Umi, pergi exam sorang sorrang macam orang bodoh punya loony, kalau tak dapat memaaaaaaang rugi. And noob -o-" Kalau aku tak pergi, tak payah susah nak tusyen, nak recall benda PMR, nak beli buku (even dah beli) , dan kalau tak dapat, takde apa yang rugi. Kan? Boleh goyang kaki duduk rumah tunggu Kakak habis SPM then pergi IEP HAHAHA. <--- tiba tiba.

Memang malas habis nak pergi. Aku bayang benda buruk je yang akan berlaku. Kalau miss flight? Pergh, time tu BODOH je perkataan paling fluence kat mulut aku. HAHA bangang betul boleh nak miss. Nasib baik flight takde perhentian kat Merapoh. Mengarut habis aku -.-"

Maybe i shouldnt go, have to be brave to say this to Umi. Ayah on my side by the way, MUAHAHA. Pray for me :)



1 comment:

Athirah Zaki said...

Yeah, FLIGHt takde perhentian kat merapoh >.<