Escape from reality

Nov 5, 2011

Aidil Adha .

 Selamat Hari Raya Aidil Adha semua :') HEHE gambar best je kan? (pakcik pakcik tu semua macam puas hati gila) Like everyone know, kalau Raya Korban mesti kena sembelih lembu kaaaaan (: ? Biasa nya tahun tahun sebelum ni aku turun padang. #nak ambik gambo je sebenonye >.< Tapi tahun ni wa tak join maa. Bangun lambat HAHA biasa lah tu kan :) Tapi takpe, ada je informer bagitau lembu tu tengah buat muka sedih la, tengah nak jatuh la, lembu ke-4 tak mati lagi la, darahterpercik la. Kan kan kaaaaan :D ? 

Semangat je aku onl terus bukak site Google lepahtu cari gambar lembu lembu ni ha HAHA. Benda yang paling tak boleh blah sekali kalau Korban, tengok muka sedih lembu lembu ni. Ada satu tu penah aku tengok, dia pandang aku dengan air mata #perasan je? HAHA Nak buat aci tangkap leleh pulak. Aku bukan boleh buat hape pun. Takkan nak lepaskan? Aku jadi Korban je lepasni kalau buat centu MUAHAHAHA. Tahun ni tok Korban, tahun lepas pun. So makan lembu je lah keje aku tiap tahun xD masak tak gheti, makan jelah kan :) ? Sedaaaaap. 


Tapi bila tengok balik gambar ni,
 sanggup ke nak makan -.-" ? Cam comel je? HAIH.

Dan kalau yang peseng gini?
Cam geli je? o.o"


Nak makan tak ni? -___________-"


No comments: