Escape from reality

Nov 18, 2011

Lucky to found you guys :')

I have many friends. I love to befriend with anybody by the way :) 

4IE. The first clans :) Azielah, Lathifah and Maiesyah. Sumpah aku teringat korang gila gila sebab kita Grand habis time sekolah rendah dulu kan :) ? Best gila kawan dengan korang. Budak budak lagi time tu, gaduh baik gaduh baik HAHA macam tah pape je xP Semua cikgu kita macam boleh redah je kan? Apa apa mintak je, dapek punyooo :D Sumpah rindu. Jumpa memang tak dapek nak nolong ah, memang jarang. Kalau dapat balik kat zaman sekolah rendah, ill spend it with bloom with you guys :)  And also not forgetted, SRAISC batch 96. You rock maaaaaaan.

Masuk Maahad buat clans baru. BUM. Stands for Bukan Untuk Mereka and also Born Ultimate Members :) Well, there are eight of us. Dekat first post ada gambar kitorang :) Anis, Razan, Farhana, Ulfah, Taneem, Hasya, Kasyifah. Standing together come hell or high water :') Well, dalam PMR pun ada keluar pasal friends. Dia cakap time remaja la cari long lasting friends apa semua. Yang memang know us well. I got one :) I FOUND you BUM partners. Thank you :')


NWNC. First clan i met sekolah MML. Tak la rapat semua. Man, Lah, Apik, Eg jelah kot. Marul maybe. Tak penah tegur pon HAHA. Well, sekarang macam tak rapat mana. Diorang pun cakap aku macam lupa diorang. Guys, i didnt mean to -.-" Masa tak macam dulu bro. Everything changed. But i still hope we can always be close :)



 Then i met the VOC. Variety Outsiders Community. Semua lelaki xD aku taktau diorang berapa ramai HAHA kesal -.-" got to know them sebab Hasya. Then gaduh dengan Paan and diorang cakap mulut aku pedas. Biskut pun nak cabar kepedasan mulut ni. Padahal time tu dah baik dengan Paan :P Lepastu berbaik. VOC add aku maybe kes aku gaduh dengan Paan tu kot HAHA feymes titibe. Paan ah nak tacing pulak dengan ayat aku. "Aku ingat semua budak KL baik."  Kurang hajar ke ayat tu HAHA. Gurau sikit pun tacing. Then kenal makin ramai sebab out Mid Valley haritu. HAHA you guys are good :)


Kawan aku ramai :) takkan nak describe satu satu kot :P Clans besar cukup la HAHA. Till then, i love all of my friends. Inside and out :)

No comments: