Escape from reality

Dec 21, 2011

Dia yang datang, bukan kita yang pergi .

Malam ni, semua lutut budak PMR tengah berketar habis. Tak kira yang masih terjaga atau dah lena.

RESULT
penentu segalanya

Sape tak cuak mak oi. Ni pun nasib baik kakak ada idea berlian ajak aku layan wayang esok. Melayang habesss ~ Lupalah aku nak check result nanti. Apa apa pun, doa dan tawakkal je kat Allah. Dari fikir negatif kemain (aku la ni), takut sana takut sini. Penuh news feed malam ni pasal result saja. Esok? Taktahu -.-"

Nak cer la, aku rasa kawan kawan aku dah semakin matang. Umur, yelah nak kata tua tak lah sangat 15 tua. Tapi serious matang lah. Cakap pun macam orang besar. Pedas membisu habaq hang. Yang seriously boleh buat aku senyap dan berfikir.

"Tak baik pikir pelik pelik. Allah berfirman : Sesungguhnya Aku bersama sangkaan hambaKu."

"Allah ni kalau Dia nak bagi, Dia bagi. Aku takut Dia taknak bagi, mungkin nak hindarkan aku dari benda jahat. Bila dah berjaya, macam macam perasaan ada. Ujub, riak, takbur."

Fikir fikir kan la. 

Semoga berjaya semua. 
BUM, VOC and others :P


No comments: