Escape from reality

Dec 25, 2011

96 REUNITE :D

Okaaaaaayyyy, Assalamualaikum dunia :D harini nak cerita pasal reunion skolah den. 


Date : Saturday
Time : 11 - balik
Venue : KFC & Wangsa Walk.

At first, memang lah ramai gila somangek nak datang. Kata rindu lah apa lah, nak jumpa lah. Sesampainya terkeluar pasal reunion, lepastu Balqis suruh aku handle. Pundek -.-" Aku pun tak lah berkobar sangat tapi dah diorang nak kan, jadi berkobar jugaklah aku nya pon. 

Hari Jumaat aku kena balik kampung, nak jadi cerita nya. Peh aku dah berdebar gila kalau lambat sampai kat reunion. Kejadah hape handler pun lambat HAHA. Lepas balik dari kampung hari Sabtu tu, aku tukar baju (sepantas kilat), ambik camera lepastu blah dengan Umi.

***dalam kereta***
Umi slowtalk dengan aku -.-" Dengar jelah kan. Menusuk kalbu jugak. Mendalam ~

Dah sampai tu aku nampak Daniel dengan Faiz Izzat. Seriously rasa macam turns to old school studs xD taram jelah masuk, sikit gila orang -.-" Bal pun cakap, half lelaki kat belakang. Kejar nyamuk lah tu kan HAHA kena faham lah, bukan budak sekolah rendah lagi dah. Its norm. Lepas makan apa semua, Amany blah. Nak pegi Melaka punya pasal. Lepastu pegi jalan kaki tuju WW. Aku berkobar gila nak tengok wayang! Budak laki naik motor -.-"

Dah sampai tu aku dilema. Macam aku je yang tersepit antara 3. Boys, Girls and myself :B lelaki ajak aku bowl, perempuan nak main archade. Aku nak wayang -.-" Last sekali tiga tiga aku redah. Aku pergi tempat bowl dulu. Tapi tak main, setelah berkira kira aku pun bangun lah, nak pegi beli tiket wayang. Tengok sorang pun jadi. Titibe Danish pun membuat soalan pelik "Nak tengok sorang ke?" aku pun mengajak jelah dia. Kitorang pun pergi lah tengok tiket. Sekali lagi aku tersepit. Nak tengok Alvin ke Missin Imp. Disebabkan si Danish dah tengok Mission Imp, aku pun wujudkan lagi satu pilihan. Suatu Malam Kubur Berasap. Last sekali tengok cerita tu -.-" melepas Alvin aku.

Lepastu jalan pergi archade pulak. Melawat mereka. Ada gak lelaki main sini. Ambik gambar sat, aku pun promote lah diorang tengok wayang sekali. Tak sedap pulak aku dengan Danish je kan. Ada orang cop dah do HAHA. Lepastu Fahmin, Arif dengan Faiz pun join. Jadinya aku sorang je perempuan (masih kesal) -.-"

Lepas solat Zuhur bergegas lah ke panggung. Masuk sekali lah semua. Janggal gila aku sorang perempuan :O bantai jelah, kawan sekolah rendah je pun. Cerita tu best lah. 3 bintang dari 5 aku kasi rating. Sebab lawak. Boleh kira lah. Lepas keluar wayang tu, budak yang lain sume dah blah. Tanpa khabar berita pun. Dan aku masih sorang sorang perempuan kat situ (masih dan masih kesal) Fahmin pun nak blah. Lepastu Faiz ajak lepak fc. Borak borak. Sesungguhnya aku baru tahu WW ada fc. Lame-O gila! Duduk tak sempat order apa titibe Fahmin muncul. Kunci motor dia hilang. Jadi cerita pulak. Cari lah kejap. Lepastu balik, sebelum jumpa kunci. Sorry bro, mak aku nak amik.

Malas cerita panjang, itulah kisahnya. Aku rasa nak penggal kepala sorang sorang yang cakap confirm tapi tiba tiba tak muncul. Binawe. Tapi apa apa pun, terima kasih kepada yang hadir. Happy :)


Sorry gambar tak upload. 
Ada dekat group pictures only.




No comments: