Escape from reality

Jan 24, 2012

Snowalk on icity :D


iCity Malaysiaaaaaaaaa :'O hooooyeah.

 Mula mula ayah macam bermanis mulut je sebut pasal snoWalk kat iCity. Tiba tiba suruh search google pulak en en. Lepastu suruh siap siap lepas Asar dan terus pergi. MWEHEHE siapa jeles terjun KLCC. Sampai tu, mak datuk punya ulat memanjang wa cakap. Lepastu nak cari parking memang sentap ah. Payah payah -.-" lepas dapat park, da azan Maghrib. Meh aku pesan sikit, kalau nak datang icity en en, datang ah lepas dah semayang Maghrib kat rumah. Atau korang tengah period ke. Tapi kalau dah somangek sangat nak datang awal, bawak lah telekong sendiri. Ambik air semayang dari rumah pun okay jugak. Kenapa? Kenapa kau tanya? Datang sendiri, try solat, lepastu kau tanya balik kat aku kenapa. Okay? Kesal betul aku -.-" sempit nak mampus. Lepastu begegas lah (okay tipu) ke snoWalk. Dah pakai jaket apa semua. Ambik ah gambar sikit en. Sikit je ah.

 Sumpah ah sejuk tahap gaban dalam tu. Baru 5 minit aku duduk situ, dah rasa macam 1 jam. Dengan penyakit pelik aku tu lagi --" overall, macam boring sikit ah. Ayah kata Genting's better. Genting laaaaaaai! :D lepastu kitorang pun pergi lah archade sebab cuaca hujan. Ingat nak enjoy naik pirates ship tu. Tak jadi. TS laaaaaai! :D HAHA semua kau nak. Menghabiskan duit 20 hinggit kat situ saja. Redeem dapat ah balik 4 ringgit HAHA. Buat beli fishball xD

Gambar ni nampak terlebih ghairah pulak AHAKS xD saja nak menunjuk katak tu sebab aku habiskan card token 10 hinggit semata nak dapatkan katak tu untuk kakak. Sweet en? Dah, tak payah cakap HAHA. Bai bai.

No comments: