Escape from reality

Aug 15, 2012

The tudor talks..

Okay okay okay, sekarang aku kembali menghadap blog. Mengapa? Kerana internet yang seperti kura-2 sarat yang membuatkan Twitter dan Facebook ku tidak dapat berjalan dengan lancar. Damn -.- Soo, what did you missed? Uhuh.

Its tooo dead late to wish Selamat Berpuasa sebab it supposed to wish Selamat Hari Raya will-be. Wehhh lagi 3 hari je lagi nak habis dah Ramadhan. Lagi 3 hari je nak jumpa Syawal. Bapak bestnyaaaa :D korang semua dah ready ke preparation semua? Hm? Dalam 3 minggu aku bershopping ni, aku sangat penat nak hadap dunia luar. Penuh nya manusia kat mana-2. Dah la dengan puasa nya lagi kan HAHA. 

First time puasa dekat Gombak balik after 3 years spend puasa dekat Kelantan, its too different. Baru rasa nikmat dia balik rumah setiap minggu and bukak puasa dengan family. Bapak bestnyaaaa :D mesti kawan-2 aku kat Kelantan tu jelly jelly agar agar je dengan aku ni HAHA. But i miss the ol'time, hands down :') The time bila petang-2 keluar beli makanan kat luar semata sebab mengidam itu ini. The time bila berbuka kat masjid dengan air and kurma dulu lepastu solat meghrib and barulah makan besar afta that. The time bukak puasa dengan BUM dalam satu meja kongsi makanan mana yang ada. Sumpah, rindu semuanya.

Tahun ni aku sempat la bukak puasa kat luar dengan kawan FOR THE FIRST TIME. And it is soooo kabut sebab tak biasa -.- but so far, best lah. Sebab yeahh, my first time kan. Jadi macam batak sikit aceeeh tipu la tu kan. Tapi best lah, worth dengan penat shopping siang tu. Thanks to Musleh, Fauzan, Fatin, Farhan and the rest :) sempat plak tengok Step Up Revolution and seriously u dont wanna miss it! Sumpah best sangat sangat sangat. The Mob, oh-my-gosh so damn hot. Boleh kira rasanya mata aku berapa kali kelip masa tengok cerita tu. Nak cakap nya taknak kelip-2 sebab every moves and every scenes are so valueable. HAHAH mengado dila ayat macam ba** je.

That's all for now. Rasa macam dah jadi tudor balik nak update blog. Im sorry im sorry im sorry. Gday. Selamat Hari Raya :)

No comments: