Escape from reality

Aug 24, 2012

Ow yeah its a part of me.

Im from Maahad and please do trust me. Sounds desperate isnt it? Yeahh, sort of. Kenapa? Hmm.. Sebab dalam 10 orang aku bagitau aku sekolah Maahad, 3 je yang percaya HAHAH. Its because of myself. Well , yeah, tak ada ciri sekolah agama lansung pun kan. Kawan aku kata aku nampak macam budak sekolah agama time Agama, time aku jawab hukum islam bila ada orang tanya, time aku baca Al-Quran dan seumpamanya lah. At least ada kan dari takde, okay lah tu not bad HAHA. But after read this cov, hahah im so cool yknow B) This is me and my friends are doing in there. Or should call, that was me before :)


And actually amat beruntung sebab kawan-2 kat Teknik sangat iri hati bila tengok aku senang menghafal well bukan nak bangga tapi aku sendiri pun tak noticed benda tu. Thanks to Maahad or actually to PMRU :) HAHA ada hikmah jugak apa.

No comments: