Escape from reality

Aug 27, 2011

PUASA DAN RAYA .

Puasa dan Raya (ulang Title) memang tak dapt pisah la kan. Sebab mula mula kena la puasa baru la boleh raya kan kan. That is the combination. Adik aku pun tau HAHA :D

Harini dah 27th, makna nya dah 27 hari lah umat Islam menunaikan ibadah puasa.
FIRST. Congrates dekat adik aku, Ameen Khaleef sebab tahun ni puasa dengan jayanya cukup setakat ni :DD
SECOND. Baju raya aku tahun ni macam tak berapa gempak je do. Alasan dia '"Budak PMR kaaaan." Bajet je do HAHA :D Tahun ni aku raya dengan TIGAAA baju kurung. (its supposed to be TWO actually) Tapi disebabkan baju Polka Purple yang sebenarnya aku buat untuk saja saja dan jalan jalan tu un-use lagi, so kita hentam je buat raya. Dan lagi gempak sebab baju tu aku buat pakai raya Pertama :D
THIRD. Aku memang lemah gila la kalau part cari shawl nak masuk dengan baju. I'd prefer Kontra even memang pada dasr nya nampak macam orang gila (right) tapi cool koooot. It's ME :) Sekarang tengah kusut tak jumpa carik inner nak pakai masa raya first HAIH -.-' Ni la yang malas nya ni.

Tu cerita Nak Raya Adibah. So how about yours? Cecrita :DD

No comments: