Escape from reality

Jun 22, 2012

This two weeks story.

TIRED. Thats all i can describe abt my two weeks being in SEMTEG. Sumpah penat do 5S ni. Tahun lepas kat Maahad tak lah sepenat ini -.- kerja sehari hari, lap tingkap, parking, sapu lantai, lap tingkap, sapu lantai, lap tingkap, buang sawang, lap tingkap, cat kelas, labelling, typing, turun naik bilik guru. Penat, rasa macam nak bunuh diri terjun bangunan makmal. Apalah semua ni. Tak faham aku. Bak kata CikTum "Dont ask why" pui. 

Dalam pada tu, aku dah dapat result. Ohohohoho xD bahgia ada, sedih ada. Wonder, i just got 1A for this exam. A- pulak tu. Math Mode. But lucky me takde fail :D ehehehe. Dan sangat ajaib bila BM aku lagi tinggi dari BI. Tak pernah terlintas pun benda tu akan berlaku acehhh. Tunggu dapat mark Sejarah and Agama, hopefully aku boleh dapat top 5 sebab sekarang aku nombor 6 dalam kelas oh my sungguh aku tak percaya xD tak sabar nak bagitau ayah hihi baiiii :)

No comments: