Escape from reality

May 30, 2012

Uhuh, i am jakunnnns.

I dont remember when the last time im sooo like this batakk haha. Just for fun lah weh. Dah laptop kakak ni berwebcam. Boleh main tambah edit segala. Korang hado? Haaaaaa alau hado pun mesti at least once korang batak serupa beruk serupa aku jugak xD payah sebenarnya aku nak tunjuk muka batak aku kalau betul-2 haha. Ni nak upload ni pun kira fikir dua kali dah. Kira ampun lah sikit masuk dalam blog hahaha.


 Yang ni, bajet bajet budak KadazanDusun. But my face, was like err..? o.O

 Aha time ni tengah bayang perasaan dah graduate and ambik sijil. Kan ke muka aku nampak bahgia bangga tu? HAHA.

 MUAHAHA u cn laugh over me xD bajet bajet pahlawan Chronicles je aku ni pun ._.'

 "Hey, u still want to live yr life well or just die w my own hands?"

 HAHA yang ni bajet The Witch. Puii me xD

Ehe etceli kakak kite bagi tudung baru kat kite semalam :3 ha ni lah ni. 
Hewhew. Saja nak tunjuk. Terjadi batak pulak. HAHA.

No comments: