Escape from reality

Mar 17, 2011

ashamed haih .

benda ni jadi lame dah pun kan. tapi sebab i borinn tahap kambinn so i nak cerita.
in fact nanti boleh lah gelak baca gelak baca je haha :D


harituu kan kan, Farhana datang kelas i sebab nak tukar tudung dengan i sebab nak tukar tudung biru dia dengan tudung i sebab lepastu time ustazah Hasnin so dia macam cuak cuak la tudung takde lencana. haih dia pun  la satu, dah tukar tudung biru pun tak pakai lencana lagi haiyoo =='


okay back to story.

lepastu nak balik kelas lah kan kan then kena la seperate dengan Farhana. baaaai Farhana :') bukak pintu belakang, okay cikgu PAI dah masuk ish malas nya nak masuk kelas. tutup lah balik pintu sebab nak masuk kut depan lah baru beradab sikit MEHAHA :D so pergi la masuk kut depan. dengan muka confident gila melangkah masuk. tengok cikgu buat muka innocent habis sorry im late. then tengok dekat tempat i weeeih ada orang duduk tapi apesal tak kenal? eh berdaulat gila duduk tempat aku tapi biarlah aku memang tak kenal orang even classmate sendiri pun dia blah la tu nanti. then tengok orang row depan sekali, eeeih apesal pakai baju putih pulak? bukan Hayati tu dhobitoh pakai baju hijau ke? ke aku yang tak perasan harini dia pakai putih? tengok betul betul....then stop. okay apesal ni orang lain pulak duduk depan, tengok seluruh kelas dan nampak Yaa dengan Hajar melambai lambai. okay Yaa dengan Hajar kat sini, Yaa dengan Hajar kelas 2, aku kelas 3. so makna nya? "EIH SALAH KELAAAAAASSSS!" dan sepantas kilat i bukak pintu dan lari balik kelas sebelah ugghh :// tengok tengok Farhana still ada kat lua gelak habis la kat i "aku ingat kau nak jumpe Razan je sekali kau masuk terus hahaha."

dan lepas budak kelas 2 habis masa, semua serbu dekat i dengan ketawa.

"weeeih nate apo mu silap klas."
"bengong aku nok suko habih doh."
"aku yang tido pun boleh terbangun dengar kau jerit haha."okay Razan teruk.

kat sini i nak salah kan cikgu aci tak? haha sebab cikgu tu la i ingat tu class i sebab lepas kelas 2, kelas 3 pulak dia ajar huuuu -_______-''

dan lepastu cikgu PAI pun masuk kelas i, and i was like (aaaaah ni baru betul) dan tentibe pulak cikgu tu "sape salah kelas tadi? haha." dan semua orang ketawa. i je blushing blushing kat situ =='

so thats the story :)



No comments: